FAQ veel gestelde vragen
Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Indien uw vraag hier niet wordt beantwoord zoeken wij graag het juiste antwoord voor u op, stuur ons hiervoor een e-mail.
Trainingbureaus, bedrijven of organisaties:
- Hoe snel kan ik aan het werk met een freelancer? Dit kan al heel snel: inschrijven, account kopen (zie menu producten in uw account rechtsboven) betalingswijze kiezen en u kunt aan de slag. De incasso/factuur volgt in de dagen erop. Binnenkort kunt u ook via Ideal betalen.
- Hoe zie ik mijn tegoed binnen mijn ‘account’? In het tabblad "gegevens", aan de rechterkant ziet u uw credit saldo.
- Hoeveel credits heb ik nodig voor de juiste match? U heeft ongeveer vijf credits nodig om de optimale trainer te vinden. Wilt u tijd besparen? Laat dan de werving en selectie doen door Educhains. U heeft hiervoor eenmalige kosten en u werkt snel en eenvoudig.
- Hoe lang worden mijn CV's bewaard in mijn account? Uw account bewaardt de CV's tot drie, zes of twaalf maanden. Hierna blijven de gegevens nog een maand onzichtbaar. Koopt u binnen een maand na laatste aanmelding nieuwe CV credits dan zijn uw CV's weer zichtbaar.
Freelancers:
- Hoe plaats ik als freelancer mijn CV op educhains.nl? Om uw CV op Educhains.nl te plaatsen heeft u een account nodig. Een account aanmaken doet u op de volgende manier:
- Houdt uw muis op ‘aanmelden’
- Klik op ‘inschrijven freelancer’
- Vul uw gegevens in
- Er wordt een e-mail naar u verzonden om uw account te activeren. Pas wanneer het account is geactiveerd kunt u inloggen en uw CV plaatsen.
- Hoe kan ik mijn CV weer actief zetten? U kunt dit aanvinken onderaan in uw account.
- Als u in het verleden uw CV op inactief heeft gezet, kunt u deze weer op actief zetten door de button onderaan uw account aan te klikken.
- Het is raadzaam uw CV te actualiseren als deze een tijd lang inactief heeft gestaan.
- Kan ik mijn positie bepalen zodat ik beter zichtbaar ben voor trainingsbureaus en bedrijven? Ja, dan kunt u een account kopen voor drie maanden. Hiermee heeft u een hogere ranking en zullen uw gegevens zo hoog mogelijk worden geplaatst in het door uzelf gekozen vakgebied.
Partners Links Vrienden
BV&T Opleiding & Advies www.bvent.nl
BVT Opleiding www.bvtopleiding.nl
Question Degree www.questiondegree.nl.
Trainingen voor IN-Company Opleidingen
Zakelijk EngelsCursus Time Management
Interne Auditor Cursus
Pratische Cursus TimeManagement. Klik hier
Cursussen Leidinggeven
Bundel LeidinggevenSituationeel Leidinggeven Training
Training DiSC Training met ONLINE DiSC afname.
Training Coachend Leidinggeven
Cursus Zakelijk Nederlands
Cursus PHP Programmeren
Welke vraag u ook hebt, gericht op ontwikkeling van mensen, wij geven u net even deze extra stap naar een passende begeleiding. Cursussen die aan de hand van uw dagelijkse werk met de grootste zorg wordt samengesteld. U traint met de juiste begeleiding. Naast de training kunt u altijd voor vragen terecht bij uw trainer. Ons uitgangspunt is: Kennis moet beklijven ook nog naar verloop van tijd.
Erkend Adviesbureau www.erkendadviesbureau.nl
IPMSolution www.ipmsolution.nl
QD Mailing www.qdmail.nl
ELearning Software Europe www.questiondegree.eu,
Educhains www.educhains.nl
IPMarketing www.ipmarketing.nl
DDOS Beveiliging www.ddos-beveiliging.nl
Bevoegd-Keurmerk In-Company Trainingen
IPM STATS www.ipm-stats.nl
Enquete Software USA www.questiondegree.com.
IN-Company Training www.incompany-training.nl
Gedeelde Websites www.gedeeldewebsite.nl
Solutions www.ipmsolutions.nl
Altijd meer winst? www.meerwinst-ipm.info
Training Instructievaardigheden www.questiondegree.nl/training-instructievaardigheden.php.
Effectief Communiceren Daar is BV&T opleiding & advies gedreven in.
Zolang er mensen bestaan, bestaat er communicatie. Al in de oertijd maakten mensen gebaren en spraken ze met elkaar; later maakten ze ook gebruik van het schrift. Tegenwoordig kunnen we ons een wereld zonder communicatie niet indenken. Behalve dat we met elkaar praten, gaan we naar een optreden van een cabaretier, we lezen de krant, we schrijven brieven, we luisteren naar de radio en we kijken naar een talkshow op de televisie. Het zijn allemaal vormen van communicatie.
In arbeidsorganisaties neemt communicatie een belangrijke plaats in. Daarom hoort in deze leerstof ook een serie over communicatie thuis.
In dit deel leert u wat er in het algemeen met communicatie samenhangt. We bespreken wat communicatie precies is en wat er allemaal bij komt kijken. Hierbij komen ook communicatieverstoringen aan de orde.
Dan bespreken we welke doelen communicatie kan hebben, wat we willen bereiken met onze communicatie. We behandelen hierbij ook verschillende soorten communicatie.
Ook gaan we in op de mondelinge communicatie en met name de tweezijdige communicatie. We zullen hierbij vooral ingaan op de gesprekstechnische kant van mondelinge communicatie. Tevens behandelen we meerzijdige communicatie.
Hierbij komen verschillende soorten communicatievormen aan de orde, met alles wat daarbij hoort zoals bv. een besluitenlijsten en communicatie naar meerdere.
Wanneer u met uw collega bepaalde afspraken over het werk maakt, of wanneer u op een feestje met mensen in gesprek raakt over een bepaalde film die u gezien hebt, of u schrijft een brief naar een familielid in Australië, dan bent u steeds bezig met communicatie.
Communicatie kan dus verschillende zaken betreffen. En als we het over een bepaalde vorm van communicatie hebben, bijvoorbeeld het gesprek, dan zitten ook hier weer verschillen tussen. Bovendien is het mogelijk dat een gesprek heel rustig begint, maar eindigt in grote ruzie. Er valt dus heel wat te zeggen over communicatie.
Communicatie is geen vast gegeven, maar een proces. Dat betekent dat communicatie een bepaald verloop, een bepaalde werking heeft.
Het betekent ook dat er voor communicatie minstens twee personen nodig zijn. Er vindt interactie plaats tussen de zender en de ontvanger. De een zegt iets, de ander luistert, of: de een stuurt een brief, de ander leest hem.
We kunnen dit ook anders zeggen.
We noemen de een zender, de ander ontvanger. De zender stuurt een boodschap naar de ontvanger. Of de ontvanger de boodschap goed ontvangt, is afhankelijk van de hoeveelheid storingen in de communicatie.
Deze communicatiestoringen noemen we met een vakterm ruis.
Wanneer de ontvanger een boodschap gekregen heeft, zal hij hier op welke manier dan ook, op reageren.
De reactie van de ontvanger op een boodschap noemen we feedback. We kunnen nu een definitie opstellen over wat communicatie precies is.
Meer informatie neem contact op via 088-7744300
Met vriendelijke groet,
Gerdinand Buitenhuis
Accountmanager.